Om oss
StoreFact er et analyse- og rådgivingsselskap som har spesialisert seg på objektiv og effektiv måling av kundeadferd, og hvordan denne adferden påvirkes i møtet med butikken.
Gjennom våre verktøy for datainnsamling og analyse, kombinert med mange års erfaring, kan vi i StoreFact hjelpe bedrifter og kjeder til å oppnå sine målsetninger om større vekst.
Enten du jobber med utvikling av butikkonseptet, skal bygge om, etablere nye butikker, utvikle og rulle ut nye konsepter, eller vil finne forbedringspotensialet i din butikk, så kan vi bidra til at du får tryggheten på at du tar de riktige valgene.
Vi i StoreFact har i flere år hjulpet små og store kjeder, både nasjonale og internasjonale, med analyser og innsikt.
Vi har i flere år hjulpet små og store kjeder, både nasjonale og internasjonale, med analyser og rådgivning innen adferds basert butikkoptimalisering.
Denne erfaringen har gitt oss unik innsikt til å forstå hvordan kunder bruker ulike butikker, og hva som skal til for å levere gode kundeopplevelser i fremtiden.
Med hjelp av våre løsninger kan oppdragsgiver raskt agere og iverksette tiltak for å oppnå sine målsetninger. Vår unike teknologi muliggjør realtime analyser.
Vi skreddersyr hver undersøkelse etter våre oppdragsgivers behov og bidrar med et svært detaljert innblikk i deres kunders atferd. Våre analyser gir et helhetsbilde av kundens atferdsmønster og gjør det mulig å studere atferd knyttet til produkter eller varegrupper på mikronivå.
Mange viktige avgjørelser om butikkutforming, konsept eller varegruppe/produktplassering baserer seg i dag på erfaring og antakelser som ikke nødvendigvis representerer hele bildet. Ved å kartlegge kunders aktivitet og bevegelsesmønster, får du et objektivt og faktabasert grunnlag å basere valgene på.
StorFacts profesjonelle feltarbeidere har gjennomgått et detaljert opplæringsprogram innen adferdsanalyse.
De representerer en fast base av mennesker som er genuint opptatt av å levere kvalitet og sikre at de kvantitative dataene er mest mulig reliable.
Feltarbeiderne er godt trente til å sikre at kundene ikke påvirkes av deres tilstedeværelse, og gjengir kundeadferd på en objektiv og anonym måte.